Alexandra Gästbloggar

Hejsanhoppsan! Nu ska jag våldgästa min kära vän Elviras blogg medan hon fixar med mitt hår, bild kommer sen ;)
Vi har haft temavecka hela veckan men jag är typ klar med mitt lilla projekt, vi var indelade i grupper men min grupp"kompis" har dock inte gjort något... Bitch! :)
Nu sitter jag här i vårt klassrum med Elin, Sebastian och Elvira och lyssnar på deras intressanta konversation om lunchtider och Sebbes moppekörkort.. intressant! Elvira är fett grym på att fixa med hår, visst borde hon blogga om det? Det tycker jag iallafall :D
Funderar allvarligt på att skaffa en egen blogg.. inte för att någon skulle läsa den, men för att Elvira ska göra en fin design till mig, haha :D Jag bara svamlar på om ingenting här egentligen.. jag gillar bara att skriva :)
En gammal bild på mig och Elvira :D
Jaja, nu kanske jag ska göra något mer produktivt än att skriva på Elviras blogg :)
Vi ses förhoppningsvis igen ;)
/Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback